Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року (в чинній редакції), парфюмерно-косметичні вироби входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Крім цього, придбаний товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:
- з моменту покупки товару пройшло більше 14 календарних днів;
- порушена цілісність упаковки і / або комплектність, відсутні маркування / цінник і т.д;
- товар був в експлуатації, має сліди використання: подряпини, потертості, відколи;
- якщо покупець відмовляється надати фото- або відеоматеріали бракованого і / або несправного на його погляд товару.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар, який несправний або недоукомплектований. Відмінність елементів оформлення і дизайну від елементів дизайну, зазначених на сайті, не є неналежною якістю товару.
Як зробити обмін / повернення?
1. Напишіть нам на ел. пошту info@odelik.com.ua або зателефонуйте по одному з телефонів, зазначених на сайті, опишіть проблему.
2. Після цього з вами зв'яжеться менеджер для уточнення і вирішення питання.
Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати в повній комплектації, з усіма комплектуючими. Вимоги покупця про повернення (обмін) товару розглядаються тільки при наявності у покупця платіжного документа (бланк замовлення, накладна, чек, квитанція тощо).
Важливо!
- справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті (це не є товаром неналежної якості);
- характеристики і комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення;
- відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості;
- інтернет-магазин не несе відповідальність за зміни внесені виробником.